باور نمی كنم كه شمشیری پركینه، اقیانوسی را توان شكافتن داشته باشد، باور نمی كنم كه ضربتی نفاق آمیز، خورشید را از نورانیت اندازد. امشب سرخ ترین پرواز نماز، از رواق خون گرفته محراب بندگی است. شب جان سوزترین ناله های نخلستان، حضرت مولای متقیان، امام علی (ع) فرزند کعبه و شهید محراب، حقیقتی بزرگ به درخشندگی خورشید است که مانند موجی در دریای بیکران انسانیت گسترش یافت و تا سواحل دوردست کمال پیش رفت.  

شهادت حضرت علی (ع)

 ایشان مانند ابری است که همواره بر بیکران دل‌های مشتاق، رحمت و آزادگی فرو می‌بارد و حماسه‌آفرینی است که ملائک آسمان بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می‌زدند. یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های آن بزرگوار آن بود که هرکس برای اولین بار او را در میدان جنگ و مبارزه می دید گمان می‌کرد که با پهلوانی روبروست که عمرش را جز در پیکار و رزم و آموزش فنون نظامی سپری نکرده‌ است و هرگز گمان نمی‌کرد که این پهلوان عرصه نبرد همچنین سیاستمداری باهوش و در عین حال اسوه و الگوی زاهدان و عابدان روزگار است. ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مۆمن و خداجوی ایران اسلامی، توفیق درک فیوضات بیکران شبهای قدر را از خداوند تبارک و تعالی برای این ملت مسئلت دارد و ایام مصیبت شهادت امام اول شیعیان و پیشوای عدالت‌خواهان جهان حضرت علی (ع) را به محضر امام عصر، مقام معظم رهبری و ملت حقیقت‌جوی میهن پاکمان تسلیت و تعزیت می‌گوید.

 




تاریخ: پنج شنبه 26 تير 1393برچسب:شب قدر، شهادت حضرت علی(ع),
ارسال توسط ناصر پیکری

به نام خداوند ناظر و حکیم

محضر مبارک استاد ارجمند سید حسن لواسانی فرد

مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان دشتستان

درود بر شما

خبرهای انتصاب افراد با لیاقت و با درایت ، متین و با دیانت ، دارای بنیه علمی و معرفتی ،با تجارب مدیریتی ، همچون جناب آقای امراله قاسمی که نشان از درایت ، دلسوزی و عمق شناخت حضرتعالی نسبت به مسائل آموزش و پرورش دارد، باعث تحرک ، شور و شعف در جامعه شده است.

بدینوسیله ما مردم بخش ارم ، اعم از فرهنگیان ،اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا ، دهیاران ، اولیاء دانش آموزان و دانش آموزان زجر کشیده ی بخش ارم ، خداوند سبحان را شکرگزاریم و ضمن قدردانی و سپاس از شما مدیر توانمند ، انتصاب استاد علم و فرهنگ جناب آقای امراله قاسمی را به عنوان مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش ارم به ایشان تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای حضرتعالی و آقای امراله قاسمی ،موفقیت و سربلندی و عاقبت بخیری را خواستاریم.

امیدواریم در پی این انتخاب ها و انتصاب های شایسته ، شاهد رفع تمامی نواقصات ، حل مشکلات بیشمار بخش ارم ، رشد و شکوفایی آموزش و پرورش بخش ارم و اصلاح بسیاری از امور باشیم.

(( فرهنگیان ،اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا ، دهیاران ، اولیاء دانش آموزان و دانش آموزان بخش ارم )




تاریخ: پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:امراله قاسمی، تبریک، بخش ارم,
ارسال توسط ناصر پیکری

"در زمان ناصر یک سرمایه دار معروف آمریکایی به مصر آمد. یک بچه عرب پابرهنه در فرودگاه به او روزنامه فروخت(از همین روزنامه های اروپایی). سرمایه دار هر چی تو جیبش جستجو کرد هیچ پول {مصری} پیدا نکرد که به او بدهد. بعد دلار در آورد، ولی چون آنجا خیلی سخت می گرفتند(کسی حق نداشت ارز خارجی به دیگری بدهد، به خصوص در فرودگاه و باید از طریق بانک شانژ کند.) کودک جرات نکرد دلار بگیرد و گفت که من پول مصری می خواهم، در حالی که در فرودگاه به آن شلوغی {امکان تبدیل پول نبود} سرمایه دار جواب داد: پس روزنامه ات را بگیر. او نگرفت و گفت: برو آقا. و بعد خودش رفت. در حالی که برای این بچه گدایی که از صبح تا شب می دود تا دهتایی روزنامه بفروشد، یک روزنامه خارجی که 4 تا 5 تومان قیمت دارد،خیلی مهم است. سرمایه دار تکان می خورد و پرس و جو می کند که او کیست و کجاست و بعد به آمریکا می رود. پس از مدتی از طرف دادگستری مصر، نامه ای برای این پسر آمد{حاکی از اینکه} چندین میلیارد دلار به او رسیده است. آن سرمایه دار همه هستی اش را وقف او کرده بود. بعد هم در وصیت نامه اش نوشته بود: هنوز هم نسبت به این بچه احساس حقارت می کنم، برای اینکه او از من سخاوتمند تر بود، چرا که من دینم را ادا کردم، ولی او اصلا مرا نمی شناخت. لذا او هنوز هم از من سخاوتمندتر است.




تاریخ: سه شنبه 17 تير 1393برچسب:هدیه,
ارسال توسط ناصر پیکری

دستان چروکیده زمین سوخته شده از تابستان، هوای خس خس به تنگ آمده از فعالیت آدمها، بذرهای منتظر حبس شده در قفس زمین، نگاه منتظر کشاورزان ده نشین، نگاه خسته  و تشنه پرندگان و چرندگان جویای آب، قلب های سوخته و پرتاول رودها و دره ها، همه و همه منتظر میهمانی بارانند. بارانی که خنکای نسیمش، صدای رعد و برقش، زلالی آبش، کمان هفت رنگش، تمیزی و عطر هوایش، زلالی آیینه آسمانش، خاطره انگیزترین خاطره ها را را در دامان طبیعت به رقم میزند. انتظاری رویایی است. بارانی باشید.




تاریخ: یک شنبه 15 تير 1393برچسب:باران,
ارسال توسط ناصر پیکری

گاهی وقتها احساست با کسانی همراه میشه که در کنارت نیستند و براشون آرزوی بهروزی و خوشبختی داری، بدون اینکه متوجه بشند. این یعنی همذات پنداری، یعنی شریک شدن در پیروزی و موفقیت کسی، گروهی، سازمانی یا حتی روستایی، شهری، استانی و کشوری. منم با اینکه از موطن خویش دورم، اما همیشه از موفقیت و کامیابی و موفقیت آدمهاشون خوشحالم، پیگیر حالشونم از راه دور، و ناراحت و کسل میشم با ناراحتی آنها. شاید گاهی وقتها دورادور دلواپس و دغدغه شون دارم، شاید از کشاورزی که محصولی کشت نموده و دعای باران میخونه، بیشتر از او من دعای باران میخونم. به امید سرفرازی و کامیابی همه آنها.




تاریخ: شنبه 7 تير 1393برچسب:همذات پنداری، موفقیت، بهروی,
ارسال توسط ناصر پیکری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 454936
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



استخاره آنلاین با قرآن کریم